FOLLOWER

Saturday, January 28, 2012

Ramalan ku




Hye followers......entry aku kali nie pasal anugerah hiburan kat Malaysia nie.....klw korg nak twu lpas jer umo aku 13 tahun aku x penah miss tgk Anugerah Juara lagu....bleh dikatakan aku peminat tegar AJL lah kan....aku rse ade di kalangan korg mesti mnt jgk kan...?

Okey.....29 hb Januari nie aku x nak ade pe2 gangguan pon....for example.. meeting blok lah, discussion pasal assgment lah, ajak aku kuar lah n macam2 lagi lah yg bleh menganggu aku pada malam 29 hb januari.....hehe (ayat aku nie mcm org penting sangat je kan..) Aii..apa pon x bleh lah....AAK??


Dan sempena AJL yang bakal berlansung nie..aku nk upload ckit lah gambar2 finalis AJL 26 nie kan......


Senarai lagu yang layak ke final AJL 26:

1. Sungai Lui oleh Aizat 
2. Awan Nano oleh Hafiz 
3. Kisah Hati oleh Alyah
4. Kalau Berpacaran oleh Shohaimi Mior Hassan/Ana Raffali/Altimet
5. Beribu Sesalan oleh Ning Baizura/Jaclyn Victor/Shila Amzah
6. Wanita Seluruh Dunia oleh Projek Pistol
7. Karma oleh Faizal Tahir 
8. Kekanda Adinda oleh Atilia & Monoloque
9. Gadis Semasa oleh Yuna 
10. Penakut oleh Yuna 
11. Sedetik Lebih oleh Anuar Zain 
12. Cinta Muka Buku oleh Najwa Latif 




korang rse spe menang??? hehe....aku rse lah kan......ntah lah aku pon x dapat rse...sbb sume hebat2 kan....tapi aku ada ramalan lah sape yang bakal menang.....Nie ha ramalan aku..


|
|
|
|
|
|
V



Aku rase lah kan.....lagu Beribu Sesalan oleh Tiga Suara nie bakal juara....sbb ape? sbb ade shila hamzah.....hehe...aku ske dye nie baii......suara comel muka pon comel......dan yang paling penting gandingan vokal yang mantap dari Ning dan Jac...caya lah mesti menang lah kan....? 




 Kisah Hati yang akan didendangkan oleh Alyah...nie pon leh tahan jugak.....sebab aku rse Alyah nie mempunyai character yang tersendiri....okey btw.....Alyah...berkemungkinan jugak lah menang malam nnt...urmmm bersama2 lah kite tgk t..  :)

^
|
|
|
|
|

|



WOKEY...........2 jer ramalan aku, Tiga Suara dan Alyah...


Yuna.....akan menyumbangkan 2 buah lagu iaitu Gadis Semasa dan Penakut....aku x tawu dye beleh menang ke x.....sbb kbykan lagu dye x memberi saingan kepada finalis lain... :)



Cinta muka buku singing by Najwa latif.......ntah de harapan ke x de.....tp blehlah.......tggu jer...




okey lastly....aku x suke dye...aku x nak dye menang,,,bye.............


|
|
|
|
V













No comments:

Post a Comment