FOLLOWER

Monday, May 21, 2012

Hepy Mothers Day


Assalamualaikum wbt......

whoppsss !! guys....here.. here..The weekends here..time to sit back....
relax and enjoy some good picture from me....
good lah sgt kn?? (tangan kt dada, mata tgk atas?)

Semalam, i was invited to an mothers day celebration...wahahaha!
and lagi bestnya, i disuruh jadik mc lak pd mlm tuu.....okey je kot x da hal lah.....
tapi nervous jgk lah........sbb majlisnya pon majlis rasmi kn...


                   

i don't usually plan my clothes out. i just main ambik je apa yang i nak pakai ikut suka hati...dress nie pon  x attract too much attention and it's too fancy kot. 










 bru lah dpt makan.....org sume dah nk blik dah...i bru mkn......sorg2x lak tu :) btw syiokkk sgtt........bab 1 meja tu i je....pfttt hahah :P




Mommy, I love you…

* So many wonderful moments we have spent together, so many wonderful years in all kinds of weather, thinking of u mother brings memories to mind, wonderful moments i ll treasure, these u gve me sincerely thats why my mom , I love u so dearly. Happy Mothers Day My dear Mom…




 sayangggg mak...............!!!!!!


 terima lah mak...hadiah yg x seberapa ini............


 peace yar...no wars !


suma wat muka cm nie ckitt.......plezzz


nah bunga...utk my readers.....k tata..salam.....owh  ya....HEPPY MOTHERS DAY.....utk ibu2 dimuka bumi ini....tanpa anda...siaplah kmi :) terima kasih.....




No comments:

Post a Comment